Kuka sai todistukset tänään? Mä ainakin sain. Ei ollut paras, muttei huonokaan. Mun todistus:

Käyttäytyminen - 10

Matematiikka - 9

Äidinkieli - 9

Enkku - 8

Saksa - 8

Ymppä - 7 :(

Uskonto - 8

+

Musiikki - Suoritettu

Kuvataide - Suoritettu

Käsityö - Suoritettu

Liikunta - Suoritettu

-------------------------------------------------

Eli siis yks seiska löytyy. Viimevuonna oli semmotti, että käyttäytyminen JAuskonto oli 10, ja muut 9. Eli olin ns. 'hikke'. Ai niin joo, se toksutarina. JATKUU! OSA 2

Bill huusi surullisena:"Tom, sä nukut aina vain!! Sua ei edes kiinnosta Joulu, saatika sitten veljellesi hankkia lahja!" "Mut kun, sä oot nyt käsittänyt väärin..." Tom sanoi epätoivoisesti. "Kyllä mä kuulin kaiken! Haloo! Nyt on jo 24 päivä, JOULU!!" Bill huusi veljelleen, ja juoksi kohti ulko-ovea. "Bill, kultaseni. Rauhoitu nyt. Tom aikoo hankkia lahjan sinulle." Äiti sanoi tyynesti Billille. "Ei se hankkinut viimevuonnakaan lahjaa. Ei se oo koskaan hankkinut toisille mitään!" Bill huusi eteisen ovesta. "Ääh. Mun kai pitää hankkia jotain kamaa Billille..." Tom sanoi ja huokaisi. "Tom! Yritä edes tämä joulu olla iloinen." Äiti sanoi Tomille. "Joopa joo... Yritetään..." Tom vastasi, ja etsi fanilahjoista jotain Billille. "Noin sitä pitää!" Äiti kehui Tomille. Samaan aikaa Bill juoksi lähellä olevaan metsään ja etsi sieltä suojaisan paikan johon ei lumi sataisi. "Tom ei edes välitä Joulusta..." Bill mutisi itsekseen. "Hän ei ole koskaan hankkinut mitään lahjaa, ja tuskin aikoo hankkiakkaan.." Bill sanoi, ja alkoi kaivaa taskuaan. "Haa! Tossa. Onneks otin tulitikut mukaan ja kynttilän, vaikka ne olikin tarkotus laittaa illalla pöydille." Bill sanoi, ja hymähti. "Syty jo!" Bill huusi. "Bill! Missä hemmetissä sä oot!?" Kuului Tomin ääni kaukaa. "En aio vastata. Kyllä mä tiiän, että oon lapsellinen, mutta se vasta on lapsellista, ettei viitti edes viettää joulua!" Bill raivosi ajatuksissaan. "Bill! Haloo!" Kuului Tomin ääni lähempää. "Hei oikeest! Älä oo noin lapsellinen!" Tomin ääni kuului parin metrin päästä, mutta Tom ei nähnyt Billiä, koska Bill oli ison kive takana. "Siinähän sä oot! Mä etin sua kauan!" Tom sanoi Billille, ja hymyili. "Just joo. Mee sä vaan nukkumaan!" Bill vastasi Tomille, ja ilmeili hänelle samalla. "Juuri äsken sä halusit viettää iloisen joulun!" Tom sanoi. "Mutten enää!" Bill sanoi, ja katsoi muualle. "Mulla on kuule sulle lahja..." Tom sanoi. "Ei tarvii huijata." Bill sanoi vastahakoisesti. "Tässä." Tom sanoi, ja ojensi pikkuruisen laatikon Billille. "Mistä sä tiesit että, mä rakastan tuoksukynttilöitä!" Bill sanoi innoissaan.  "Noo, sä oot niitä koko ajan kinunut." Tom sanoi. "Kiitti! Täsä sulle lahja." Bill sanoi ja ojensi Tomille pienen lahjapaperilla koristellun esineen. "Hmm... Mikäs tää on?" Tom sanoi, ja alkoi avata pakettiaan. "Söpö! Siinähän on sä, mä ja meijän mutsi ja faija! Ihana kehystyskin!" Tom sanoi, ja hymyili. "Mennään kotiin, ettet sä vilustu." Tom sanoi, ja auttoi Billin ylös. "Joo." Bill sanoi, ja juoksi kotia päin.

The end

Olikos hyvä? :'D